سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/20
12:7 صبح

باشگاه آرسنال

بدست امیدهاشم زهی در دسته

باشگاه فوتبال آرسنال

 

 

باشگاه فوتبال آرسنال
نشان باشگاه آرسنال
لقب(ها) توپچی‌ها
بنیانگذاری ????
ورزشگاه هایبری (قدیم)

استادیوم امارات (جدید)

گنجایش ??،???
مدیرعامل پیتر هیل‌وود
سرمربی آرسن ونگر
Team colours
Team colours
Team colours
Team colours
Team colours
لباس اول
Team colours
Team colours
Team colours
Team colours
Team colours
لباس دوم
 


باشگاه فوتبال آرسنال یکی از باشگاه‌های حرفه ای فوتبال انگلیس است که در شمال لندن واقع شده. هدایت این تیم را در حال حاضر آرسن ونگر‌ فرانسوی بر عهده دارد.آرسنال بعد ازمنچستر یونایتد قدرتمند ترین تیم انگلیسی به شمار می آید.این تیم یکی از پرطرفدار ترین تیم های اروپایی نیز هست.آرسنال تنها تیمی است که رکورد قهرمان شدن بدون هیچ شکستی را در یک فصل دارد.

 

< type="text/java">

 آرسنال در یک نگاه

باشگاه فوتبال آرسنال در سال ???? در محله وول ویچ واقع در جنوب شرقی لندن شکل گرفت. پس از انتقال باشگاه به هایبری واقع در شمال لندن در سال ???? ، آرسنال به عنوان نام تیم آنها برگزیده شد. باشگاه لندنی در سال ???? حرفه ای شد و در سال ???? به دسته یک راه یافت. توپچی ها تا انتهای فصل ??-???? ، 79 فصل متوالی در لیگ یک و لیگ برتر حضور داشته و موفق به کسب 13 قهرمانی شده اند. آنها با جرج گراهام 6 جام مهم را در نه سال ( ??-???? تا ??-???? ) فتح کردند. در سال ???? ، آرسن ونگر فرانسوی هدایت توپچی ها را به عهده گرفت. در کنار او آرسنال توانست به سه عنوان قهرمانی در سال های ???? ، ???? و ???? دست یابد. آرسنال فصل ??-???? توانست با انجام بازی های درخشان به فینال جام باشگاه های اروپا راه یابد، اما مغلوب بارسلونا شد و به عنوان نایب قهرمانی این جام رضایت داد. توپچی ها در فصل گذشته لیگ برتر نتوانستند به عنوانی بهتر از چهارمی دست یابند.

 مقدمه

شهر زیبا و صنعتی لندن ، از جمله شهرهای متمدن وقدیمی اروپا به شمار می آید و مردم این شهر همواره به ورزش فوتبال علاقه فراوانی دارند. از این رو تیمهای زیادی در این شهربه وجود آمدند . یکی از این تیم ها ، تیم پرافتخار آرسنال است.